Vozové hospodárstvo - vozne osobné, nákladné
Album vydalo ministerstvo dopravy.
Vagóny
F 2623 – Vagónové hospodárstvo v prvom desaťročí po oslobodení Československa Červenou armádou
Otvorené nákladné vagóny
F 2624 – Dvojnápravový otvorený nákladný vagón typu U s brzdárskou búdkou pre prepravu uhlia, sypkých hmôt a kusových zásielok. Oceľová nitovaná konštrukcia, bočnica s drevenými výplňami, 1 čelná, 4 bočné posuvné klapky z plechových výliskov.
Dĺžka vagóna 8900 mm. Rozvor vagóna 4000 mm. Vlastná váha vagóna 9150 kg. Ložná váha vagóna 20 000 kg. Rok výroby 1928
F 2625 – Dvojnápravový otvorený nákladný vagón typu Vz pre prepravu uhlia, sypkých hmôt a kusových zásielok. Oceľová nitovaná konštrukcia, bočnica s drevenými výplňami, 2 čelné klapky drevené, 4 bočné posuvné a 2 stredné dvojdielne klapky z plechových výliskov.
Dĺžka vagóna 9850 mm. Rozvor vagóna 5000 mm. Vlastná váha vagóna 9450 kg. Ložná váha vagóna 19 000 kg. Rok výroby 1938
F 2626 – Dvojnápravový otvorený nákladný vagón typu Vdr pre prepravu uhlia, sypkých hmôt a kusových zásielok. Oceľová zvarená konštrukcia, odnímateľná bočnica s drevenými výplňami upevnená na výsuvných klaniciach, 2 čelné a 2 stredné klapky z plechových výliskov.
Dĺžka vagóna 11 300 mm. Rozvor vagóna 6500 mm. Vlastná váha vagóna 10 100 kg. Ložná váha vagóna 28 000 kg. Rok výroby 1946
F 2627 – Dvojnápravový otvorený nákladný vagón typu Vtdr pre prepravu uhlia, sypkých hmôt a kusových zásielok. Oceľová zvarená konštrukcia, odnímateľná bočnica s výplňami z plechavých výliskov upevnená na výsuvných klaniciach, 2 čelné a 2 stredné klapky z plechových výliskov.
Dĺžka vagóna 11 300 mm. Rozvor vagóna 6500 mm. Vlastná váha vagóna 10 100 kg. Ložná váha vagóna 28 500 kg. Rok výroby 1954
F 2628 – Dvojnápravový otvorený nákladný vagón typu Vtr s brzdárskou búdkou pre prepravu uhlia, sypkých hmôt a kusových zásielok. Oceľová zvarená konštrukcia, bočnica, 1 čelná, 4 bočné posuvné a 2 dvojdielne stredné klapky z plechových výliskov.
Dĺžka vagóna 10 640 mm. Rozvor vagóna 6000 mm. Vlastná váha vagóna 10 800 kg. Ložná váha vagóna 28 500 kg. Rok výroby 1946
F 2629 – Dvojnápravový otvorený nákladný vagón typu Vsr s brzdárskou plošinou pre prepravu uhlia, sypkých hmôt a kusových zásielok. Oceľová zvarená konštrukcia, bočnica, 1 čelná, 4 bočné posuvné a 2 dvojdielne stredné klapky z plechových výliskov.
Dĺžka vagóna 10 640 mm. Rozvor vagóna 6000 mm. Vlastná váha vagóna 10 470 kg. Ložná váha vagóna 28 500 kg. Rok výroby 1946