Železnice Slovenskej republiky


ŽSR/ modernizácia - Trenčín


12.06.2015

Napravo od vjazdu na železničný most ste zatarasili hrádzu predpokladám, že kvôli spojeniu nového mosta v tej časti. Chcela som sa Vás spýtať, ako budete ďalej riešiť podjazd alebo cestu ktorou budú ľudia prechádzať. Dokedy bude podjazd riešený týmto spôsobom a kedy plánujete dokončiť túto časť stavby? 

Koruna hrádze pri opore č. 8 je uzavretá z dôvodu budovania posledného mostného poľa (pilier č. 7 – opora č. 8). Znovuotvorenie koruny hrádze sa predpokladá v priebehu augusta 2015. Obyvatelia momentálne využívajú komunikáciu popri Váhu a  pripravené drevené schodisko. 

Momentálne ľudia chodia cestou ktorá ide rovno popri Váhu. Ako bude riešený v budúcnosti podjazd, bude sa dať ďalej chodiť po hrádzi, alebo vybudujete podjazd nejakým iným spôsobom? 

Na Žilinskej strane Váhu bude koruna hrádze popod most prechodná a bude využívaná a taktiež bude využívaná komunikácia popri Váhu. Na Bratislavskej strane Váhu je most nízko nad korunou hrádze a teda je nutné vybudovať nové prepojenie (komunikácia pre peších), popod most smerom do koryta rieky s napojením na stavajúcu komunikáciu popod „starý železničný most“. Momentálne obyvatelia využívajú mostný objekt na Radlinského ulici. 

V plánoch, ktoré boli predstavené v minulosti mali byť v okolí podjazdov športoviská (basketbalové koše a podobne), máte nejaké novinky, ktoré sa týkajú aj športovísk?





Právne dokumenty