29.07.2015
Kedy predpokladáte ukončenie procesu verejného obstarávania?
Všetko je zverejnené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. Z oznámenia je zrejmé, že lehota viazanosti ponúk, dokedy by mala byť uzatvorená zmluva s úspešným uchádzačom je 23.3.2016.
Kedy by sa malo začať so samotnou modernizáciou a kedy by mal byť úsek po Považskú Teplú dokončený?
Z oznámenia je zrejmé aj lehota výstavby (40 mesiacov). So samotnou modernizáciou sa môže začať až po uzatvorení zmluvy s úspešným uchádzačom. Dnes nie je možné predvídať, koľko bude predložených ponúk, akej kvality, či bude niektorý uchádzač zo súťaže vylúčený, či bude alebo nebude podávať námietky a pod. Určiť v tejto fáze termín začatia je iba hypotetická otázka.
Bude súčasťou stavby aj rekonštrukcia železničnej stanice v Považskej Bystrici?
Z oznámenia je zrejmé, že stavba je delená na ucelené časti stavby (ďalej len „UČS“)
UČS 00 ŽST Púchov, ŽST Žilina
UČS 44 Traťový úsek Púchov - Považská Bystrica
UČS 45 ŽST Považská Bystrica
UČS 46 Traťový úsek Považská Bystrica Považská Teplá
UČS 47 ŽST Považská Teplá
Aká bude dĺžka železničného tunela poza Kúpele Nimnica a aká druhého tunela v Milochove?
Tunel Diel sa nachádza za kúpeľmi Nimnica. Jeho dĺžka je 1082 m. Celková dĺžka tunela Milochov je 1861 m.
Aký dlhý bude železničný most, ktorý bude tvoriť premostenie Nosickej priehrady.
Premostenie Nosickej priehrady má cca 590 m, dĺžka mosta je cca 604 m.
