20.04.2015
Prosím Vás o odpovede na nižšie uvedené otázky:
Kedy (k akému dátumu) bola dodávateľom zrealizovaná reklamovaná oprava nakrivo uložených obkladov v podchode v ŽST Trenčín?
Obklady a dlažby v podchode v ŽST Trenčín (podchod na SIHOŤ) boli ukončené k 19.12.2014, kedy bol podchod zároveň sprístupnený nielen cestujúcim, ale aj verejnosti v celej dĺžke, t.j. z predstaničného priestoru až na mestskú časť SIHOŤ.
Koľkokrát celkovo bol obklad v novom podchode v ŽST Trenčín z titulu reklamácie strhnutý a nanovo položený?
Obklad v podchode pre cestujúcich a chodcov v ŽST Trenčín, bol opravovaný na niektorých miestach, nešlo však o strhnutie, alebo viacnásobné strhnutie obkladu v celom pochode. Všetky spomínané opravy vykonával zhotoviteľ na vlastné náklady. Pre informáciu uvádzame, že samotný podchod je v predčasnom užívaní, ale k jeho úplnému ukončeniu je potrebné dokončiť viacero funkčných časti, ako spustenie kamerového systému, osadenie dilatačných líšt, opláštenie výťahových šácht a iné.
Z akého dôvodu ŽSR tento rok nezaradili do investičného plánu rekonštrukciu druhého priebežného nástupišťa v ŽST Trnava?
Stavba nebola zaradená z dôvodu nedostatočného objemu finančných prostriedkov na rok 2015.
Ktoré väčšie opravy alebo rekonštrukcie tratí, nástupíšť a staničných budov budú ŽSR realizovať v roku 2015?
... ŽST Dolný Štál, predĺženie staničných koľají,
... ŽST Jablonica - Hlboké – diaľkovo obsluhovaná dopravňa Senica, komplexná rekonštrukcia železničného zvršku koľ.č.1 v dĺžke 7,700 km,
... ŽST Rimavská Seč, rekonštrukcia výhybiek,
... ŽST Nižná Myšľa, obnova výhybiek č.10,11,12,13,15 a stred dvojit. koľajovej spojky,
... ŽST Dvory nad Žitavou, komplexná rekonštrukcia koľají č.3,4 a pod.
... ŽST Trebišov - výhybňa Hrinište, komplexná rekonštrukcia koľaje č.1, km 20,737-24,707, 3,970 km, sanácia žel. spodku v úseku 20,737-21,880,
... Devínska N.Ves-Kúty, oceľový most km 20,367 – prestavba,
... Trakčná meniareň Borša, modernizácia,
... Výmena izolátorov v oblasti Oblastného riaditeľstva Žilina (OR) a OR Trnava.
V akej fáze je momentálne príprava rekonštrukcie prestupovej haly TEŽ v ŽST Poprad-Tatry a kedy je plánovaná realizácia tejto rekonštrukcie?
V súčasnosti sa pripravujú súťažné podklady pre verejnú súťaž na výber zhotoviteľ stavby.
V rámci projektovej prípravy prestupných terminálov (TIOP) v Bratislave sú logicky riešené aj väzby na nadväznú MHD, keďže ide o "prestupné" terminály. Pri plánovanom TIOP Lamačská brána sú však zastávky autobusov MHD značne ďaleko, až vo vzdialenosti cca 250-320 metrov, čo je na peší presun skutočne priveľa, najmä pre starších či invalidných ľudí. Moja otázka teda je, v akej vzdialenosti od nástupišťa ŽSR v rámci TIOP bude poloha nových autobusových zastávok MHD?
ŽSR v rámci pripravovanej stavby "ŽSR, Terminály integrovanej osobnej prepravy v Bratislave, úsek Devínska Nová Ves - Bratislava hlavná stanica - Podunajské Biskupice (EIA, DSZ, DÚR)" v lokalite „Lamačská brána“ umiestnenie nových autobusových zastávok MHD neriešia. Nová zastávka, ktorá je navrhovaná v rámci stavby „Predĺženie Saratovskej ul.“ bude od železničnej zastávky vzdialená cca 40 m.