Názov projektu: |
Modernizácia železničného úseku Čadca - Svrčinovec zastávka (vrátane) |
|||||
Názov a sídlo prijímateľa: |
Železnice Slovenskej republiky; Klemensova 8, 813 61 Bratislava. | |||||
|
||||||
Číslo: | Podpis EK | Podpis ŽSR | ||||
Dohoda o grante | INEA/CEF/TRAN/M2019/2106494 | 26.10.2020 | 16.11.2020 | |||
Zmeny rozhodnutia č. | ||||||
Dátum: | ||||||
Európska únia |
Štátny rozpočet (spolufinancovanie) |
Iné zdroje | Spolu | |||
Celkové náklady v € podľa Dohody o grante | 39 883 237,00 | 7 038 218,00 | 46 921 455,00 | |||
Zmluvní partneri / Popis zmluvy (stavebné práce, stavebný dozor,technická asistencia, projektová dokumentácia a pod.) | Názov | Zmluvná cena | Popis zmluvy | Dátum účinnosti zmluvy | ||
Združenie „ŽSR, KYSUCE“ - TSS GRADE, a.s. | 65 882 867,12 | Zmluva o dielo | 29.03.2022 | |||
Predpokladaný začiatok realizácie hlavných aktivít projektu | 05.03.2020 | |||||
Začiatok realizácie hlavných aktivít projektu | 29.03.2022 | |||||
Predpokladané ukončenie realizácie hlavných aktivít projektu | 31.12.2023 | |||||
Ukončenie realizácie hlavných aktivít projektu | ||||||
Miesto realizácie projektu: | ||||||
![]() |
||||||
Popis projektu a jeho prínosy: | ||||||
Celkovým cieľom projektu je zlepšenie technického stavu a parametrov existujúcej dvojkoľajnej železničnej trate v celkovej dĺžke približne 2 663 m. Projekt sa zameriava na modernizáciu zabezpečovacích a oznamovacích systémov, modernizáciu výstavby železničných tratí, nadzemného trolejového vedenia a elektrických inštalácií, výstavbu 2 nástupíšť, (opätovnú) výstavbu železničných mostov, priepustov a výstavbu nadjazdu pre cestujúcich. | ||||||
Stav realizácie k 30.06.2025 | ||||||
Od 11/2024 prebieha výluka 2. traťovej koľaje, ktorá potrvá do septembra 2025. V rámci výluky sa realizujú práce na budovaní nového nástupišťa pri koľaji č. 2, prístrešku pre cestujúcich vrátane prístupových komunikácií. Rekonštruujú sa železničné mosty č. 01 a 03 v koľaji č. 2 a pokračuje sa v budovaní nového najdlhšieho železničného mostu, ktorý je vedený už v novej trase železničnej trate. Buduje sa železničný spodok vrátane odvodňovacích zariadení, železničný zvršok a protihlukové steny. Súčasťou stavby sú preložky káblov oznamovacej a zabezpečovacej techniky, ktoré sa priebežne realizujú.Od 11/2024 prebieha výluka 2. traťovej koľaje, ktorá potrvá do septembra 2025. V rámci výluky sa realizujú práce na budovaní nového nástupišťa pri koľaji č. 2, prístrešku pre cestujúcich vrátane prístupových komunikácií. Rekonštruujú sa železničné mosty č. 01 a 03 v koľaji č. 2 a pokračuje sa v budovaní nového najdlhšieho železničného mostu, ktorý je vedený už v novej trase železničnej trate. Buduje sa železničný spodok vrátane odvodňovacích zariadení, železničný zvršok a protihlukové steny. Súčasťou stavby sú preložky káblov oznamovacej a zabezpečovacej techniky, ktoré sa priebežne realizujú. |
||||||
Finančné plnenie v € k 30.06.2025 | ||||||
Európska únia | Štátny rozpočet (spolufinancovanie) | Štátny rozpočet (ostatné výdavky) |
Vlastné zdroje | Spolu | ||
19 941 618,38 |
4 341 911,084 |
7 902 749,53 |
6 056 243,15 |
38 242 522,14 |
||
Užitočné hypertextové odkazy: www.mindop.sk www.eufondy.sk |