Názov projektu: |
Modernizácia železničnej trate Žilina – Košice, úsek Liptovský Mikuláš – Poprad Tatry (mimo), 1. etapa (Poprad – Lučivná) |
|||||
Názov a sídlo prijímateľa: |
Železnice Slovenskej republiky; Klemensova 8, 813 61 Bratislava. | |||||
|
||||||
Číslo: | Podpis EK | Podpis ŽSR | ||||
Dohoda o grante | NEA/CEF/TRAN/M2015/1138561 | 17.11.2016 | 15.11.2016 | |||
Zmeny rozhodnutia č. | ||||||
Dátum: | ||||||
Európska únia | Štátny rozpočet | Iné zdroje | Spolu | |||
Celkové náklady podľa Dohody o grante v € | 77.619.766,00 | 19.696.891,00 | 97.316.657,00 | |||
Zmluvní partneri / Popis zmluvy (stavebné práce, stavebný dozor,technická asistencia, projektová dokumentácia a pod.) | Názov | Zmluvná cena | Popis zmluvy | Dátum podpisu zmluvy | ||
„Združenie Tatry 2017“, Vedúci člen:TSS GRADE, a.s. | 97 482 977,95 | zmluva o dielo | 11.06.2020 | |||
Predpokladaný začiatok realizácie hlavných aktivít projektu | 17.02.2016 | |||||
Začiatok realizácie hlavných aktivít projektu | 11.06.2020 | |||||
Predpokladané ukončenie realizácie hlavných aktivít projektu | 07.04.2023 | |||||
Ukončenie realizácie hlavných aktivít projektu | ||||||
Miesto realizácie projektu: | ||||||
![]() |
||||||
Popis projektu a jeho prínosy: | ||||||
Projekt rieši modernizáciu železničnej trate v úseku Poprad - Štrba (Lučivná) v celkovej dĺžke v súčasnom stave 12,868 km. Modernizáciou trate sa dosiahne nová úroveň technickej vybavenosti a použiteľnosti zabudovaním najmodernejších a najprogresívnejších prvkov a tým skvalitnenie a zlepšenie jej technických parametrov ako celku. Predmetný úsek je rozdelený na tri ucelene časti stavby (UČS): traťový úsek Poprad – Svit, ŽST Svit, traťový úsek Svit - Štrba. | ||||||
Stav realizácie k 31.12.2020. | ||||||
V rámci realizácie stavby „Modernizácia železničnej trate Žilina – Košice, úsek trate Liptovský Mikuláš – Poprad Tatry (mimo), 1.etapa“ podľa ZMLUVY O DIELO č. ZOD/17053/001 zo dňa 11.6.2020 s účinnosťou od 12.6.2021, Zhotoviteľom „Združenie Tatry 2017“ /TSS GRADE – Doprastav – TEMPRA/, kde bola zahájená stavba 07.07.2020 odovzdaním staveniska, bolo do 31.12.2020 na jednotlivých UČS realizované: UČS 401: Výruby Vytýčenie inžinierskych sietí Realizácia preložiek inžinierskych sietí Časť podchodu pod koľajou č. 1 na Teplickej ulici + s príslušnou komunikáciou podchodu Železničný zvršok, železničný spodok, KCHT, TV a ZABZAR koľaje č. 1 UČS 402 ( km 205,300 – km 205,977 ): Výruby Vytýčenie inžinierskych sietí Realizácia preložiek inžinierskych sietí Železničný spodok, železničný zvršok, KCHT, TV a ZABZAR koľaje č. 1 Časť mostu SO 402-33-01 pod koľajou číslo 1 UČS 403: Výruby Vytýčenie inžinierskych sietí Realizácia preložiek inžinierskych sietí Založenie násypu preložky železničnej trate Montáž prefabrikovaného mostu SO 403-33-03 + jeho zmonolitnenie Hĺbkové založenie mostu SO 403-33-02 – pilóty Realizácia priepustov nového telesa preložky trate ( SO 403-32-11, SO 403-32-12) Generálny projektant stavby je REMING CONSULT a.s. Bratislava, splnomocnil na ďalšie projektové práce a AD projektanta SUDOP Košice a.s. Stavebný dozor je ERPOS s.r.o. Žilina.
|
||||||
Finančné plnenie v € k 31.12.2020. | ||||||
Európska únia | Štátny rozpočet (spolufinancovanie) | Štátny rozpočet (ostatné výdavky) | Vlastné zdroje | Spolu | ||
2 871 768,72 | 50 403,55 |
773 841.55 |
3 696 013,82 | |||
Užitočné hypertextové odkazy: www.mindop.sk www.eufondy.sk |