Železnice Slovenskej republiky


Výluky na trati v úseku Ba Hl. stanica- Lamač/ukončenie


13.11.2014

Skončili sa už výluky, resp. obmedzenie dopravy na úseku Bratislava Hl. st. - Lamač, prípadne kedy skončia? Ak neskončili v plánovanom termíne, tak prečo?
Z prevádzkových dôvodov bol začiatok výluk posunutý z 13.08.2014 na 18.08.2014 v úseku Bratislava Lamač - Bratislava hlavná stanica 1.traťová koľaj + trakčné vedenie  /Stavba rekonštrukcia Červeného mosta/.
Ukončenie výluky 13.11.2014 do 18.00 h.
Z prevádzkových dôvodov bol začiatok výluk posunutý z 13.08.2014 na 18.08.2014 v úseku ŽST Bratislava hlavná stanica /Stavba Bratislavský tunel Pevná jazdná dráha v tuneli – tunel č.1/.
Ukončenie výluky 13.11.2014 do 18.00 h.
Pri realizácií prác v tuneli sa vyskytli projektom nepredpokladané práce, ktorých realizácia si vyžaduje predĺženie výluky do 18.11.2014.
Dôvodom výluk na uvedenom úseku je oprava mosta a tunela. Kedy presne začali tieto práce, prečo boli potrebné a trvajú tak dlho, koľko stoja bez DPH a aká firma ich robila?
Realizácia prác bola nutná z dôvodu zlého technického stavu, ktorý ohrozoval bezpečnosť železničnej prevádzky.
Stavbu rekonštrukcia Červeného mosta  realizuje  Železničné stavebníctvo, a. s., Bratislava.
Rozpočtové náklady stavby sú 1 545 000 EUR.
Stavbu Bratislavský tunel Pevná jazdná dráha v tuneli – tunel č. 1 realizuje Viamont DSP,a. s. Rozpočtové náklady stavby sú 2 291 800 EUR.
Kedy sa konalo obstarávanie týchto prác, aká bola predpokladaná cena prác bez DPH, koľko ponúk, od koho a v akej výške ste dostali?
Súťaž na stavbu Červeného mosta bola vyhlásená v marci 2013 (výzva zverejnená na webe ŽSR dňa 22. marca 2013) a zmluva bola podpísaná dňa 12. júla 2013.
Do súťaže predložili ponuku 3 uchádzači:
1. Železničné stavebníctvo, a.s., Furmanská 8, Bratislava s ponukou 1 545 386,98€ bez DPH
2. Slovenské tunely, a.s., Lamačská cesta 99, Bratislava s ponukou 1 750 387,22€ bez DPH
3. Tomáš Dzurňák – D&D, Južná trieda 78, Košice s ponukou 1 781 134,70€ bez DPH
Súťaž na tavbu Bratislavský tunel Pevná jazdná dráha v tuneli – tunel č. 1 bola vyhlásená dňa 17. apríla 2013 (výzva bola zverejnená na webe ŽSR) a zmluva bola podpísaná dňa 15. apríla 2014.
Do súťaže predložili ponuku 3 uchádzači:
1. VIAMONT DSP, a.s., Železničárska 1385, Ústí nad Labem s ponukou 2 291 844,85€ bez DPH
2. TSS GRADE, a.s., Za stanicou 3, Bratislava s ponukou 2 349 296,11€ bez DPH
3. OHL ŽS a.s., Burešova 938/17 Brno s ponukou 2 513 152,48€ bez DPH




Právne dokumenty