19.03.2015
Dopočul som sa že v tomto roku sa chystá preložka trate Trenčín-Chynorany. Chcel by som sa spýtať že kedy a v ktorom úseku, medzi akými zastávkami by sa to malo zrealizovať. Navrhoval by som ešte v stanici Mníchova Lehota vybudovať samovratné výhybky. Privítali by to mnohý cestujúci a bolo by to dobré a jednoduchšie. Takisto aj zrušiť pomalé úseky medzi Soblahovom a Trenčianskym Jastrabím. Stačí aby vlak pískal.Napr. v úseku Trenčianske Jastrabie-Mníchova Lehota je tiež pomalá jazda a myslím si že zbytočne, pretože to priecestie je dosť priehľadné.
V rámci stavby „ŽSR, Modernizácia železničnej trate Nové Mesto nad Váhom – Púchov, žkm100,500 – 159,100 pre traťovú rýchlosť do 160 km/hod. – III. etapa (úsek Zlatovce – Trenčianska Teplá)“ bude modernizovaný úsek od žkm 49,990 172 po nžkm 51,494 940 s dĺžkou 1,505 km t.j. od cestného mosta cez rieku Váh na ceste I/61 do ŽST Trenčín. V celom úseku bude použitý vyzískaný koľajový rošt z terajšieho medzistaničného úseku Melčice – Zlatovce. Úpravy zabezpečovacieho zariadenia sa budú týkať iba väzby na nové elektronické zabezpečovanie zariadenie v Trenčíne. Výluka trate Trenčín – Trenčianska Turná na zriadenie železničného zvršku a napojenie na železničnú stanicu Trenčín je plánovaná v prvom štvrťroku 2016.
Vybudovanie samovratných výhybiek na takejto trati a v jednej stanici by bolo neefektívne.
Trvalé obmedzenia traťovej rýchlosti v úseku Mníchova Lehota – Trenčianske Jastrabie je na železničnom priecestí v km 31,097 a v km 33,737, v úseku Mníchova Lehota – Trenčianska Turná je na železničných priecestiach v km 37,431, km 38,748, km 39,231, km 42,408 sú zavedené v zmysle predpisov ŽSR, z hľadiska nepriaznivých rozhľadových pomerov vodičov cestných motorových vozidiel