Železnice Slovenskej republiky


Trať č. 142 Zbehy - Radošina


09.06.2015

Čo všetko by sa muselo obnoviť na trati 142 Zbehy-Radošina aby bola prevádzky schopná a vyhovujúca pre ludí?
Trať je v  súčasnosti prevádzkyschopná s platným Prevádzkovým poriadkom a vyhovujúca pre nástup a výstup cestujúcich.
Zoznam zastávok a dopravní s nástupišťami:  Zbehy, Čab-Sila, Čab-Sila zastávka, Nové Sady, Malé Zálužie, Kapince, Biskupová, Malé Ripňany, Veľké Ripňany, Behynce, Radošina.

Poprípade či by sa dala zvýšiť traťová rýchlosť na priecestiach,keby sa spravia závory.
Nie je dôvod dobudovať priecestné zabezpečovacie zariadenie na nezabezpečených priecestiach. V súčasnosti je najvyššia traťová rýchlosť 60 km/h a počet priecestí znižujúcich najvyššiu traťovú rýchlosť sú 4 ks.

Poprípade akoby sa dalo vyriešiť aby sa výhybky ovládali na diaľku (Radošina,Kapince,Nové Sady) alebo by bolo efektívnejšie aby jeden zamestnanec obsluhoval výhybky?
Nie je dôvod riešiť diaľkové ovládanie výhybiek v dopravniach, nákladisku a odbočných výhybiek vlečky na šírej trati. V súčasnosti sú výhybky obsluhované v dopravniach Nové Sady, Kapince, Veľké Ripňany, Radošina, na odbočných výhybkách vlečky ACHP Levice a na nákladisku Malé Ripňany ručne na mieste vlakvedúcim.

Aký návestný systém platí na trati?  ako by bola ovladaná pri každodennej prevádzke?
Návestný systém - národný systém bez prenosu návestí na dráhové vozidlo. Prevádzka - zjednodušené riadenie vlakovej dopravy zo železničnej stanice Zbehy.

Popripade dali by sa spraviť návestidlá a predzvesti na trati?
Nie je dôvod dobudovať svetelné návestidlá a ich predzvesti.





Právne dokumenty