08.04.2015
Dobrý deň, v súvislosti s petíciou za obnovenie železničnej osobnej dopravy na tratiach ŽSR 165 Plešivec - Muráň (111c), 166 Plešivec - Slavošovce (111b) a 167 Rožňava - Dobšiná (111a) Vás chcem požiadať o odpovede na otázky:
Existujú na strane ŽSR nejaké prekážky, ktoré by bránili obnoveniu železničnej osobnej dopravy na uvedených troch tratiach? 
Zo strany ŽSR neexistujú prekážky, ale požiadavku treba adresovať na dopravcov v osobnej železničnej doprave (príp. ministerstvo dopravy).
Na uvedených tratiach dodnes funguje nákladná železničná doprava, teda trate sú zrejme udržiavané a v prevádzkyschopnom stave. Aké boli v roku 2015 celkové ekonomické náklady (na údržbu, prevádzku apod.) a príjmy z prevádzky nákladnej dopravy na uvedených tratiach (jednotlivo po tratiach 111a, 111b a 111c). 
Trate sú v prevádzkyschopnom stave. 
V tabuľke uvádzame náklady na údržbu a prevádzku a príjmy z nákladnej dopravy (ND).
| 
 
  | 
 Náklady skutočnosť v EUR  | 
 Úhrady  | 
|
| 
 TTP trať  | 
 Externý dopravca  | 
||
| 
 111 A  | 
 Dobšina - Rožňava  | 
 552 974,07  | 
 7 047,8623  | 
| 
 111 B  | 
 Plešivec - Slavošovce  | 
 432 063,63  | 
 6 547,7870  | 
| 
 111 C  | 
 Plešivec - Muráň  | 
 1 104 216,73  | 
 24 549,9804  |