Oficiálna web stránka Železnice Slovenskej republiky
[Zobrazuje sa alternatívna textová, blind friendly verzia stránky] Prejsť na grafickú verziu.


Titulok: Plán modernizácie

Pokračuj v čítaní alebo preskoč na hlavné menu. Iné možnosti: Prejdi na Hlavné sekcie; Vyhľadávanie; Kontakty ŽSR; Pätičku stránky.


Operačný program Integrovaná infraštruktúra 2014 - 2020

Prioritná os č. 1 - Železničná infraštruktúra (TEN-T CORE) a obnova mobilných prostriedkov:

  • ŽSR, Modernizácia koridoru, štátna hranica ČR/SR – Čadca – Krásno nad Kysucou (mimo), železničná trať, úsek Svrčinovec – štátna hranica SR/ČR
  • Elektrifikácia trate Devínska Nová Ves - št. hranica SR/A, realizácia
  • Modernizácia Bratislavského tunela č. 2, ŽST Bratislava hl. stanica

Prioritná os č. 3 - Verejná osobná doprava:

  • Zastávka Nové Košariská – záchytné parkovisko pre IAD, projektová dokumentácia (DÚR, DSPRS, DVZ)
  • Záchytné parkoviská pre IDS Bratislavského samosprávneho kraja v dopravných bodoch: Nové Košariská, realizácia
  • Výstavba terminálov integrovanej osobnej prepravy v Bratislave - Lamačská brána, realizácia
  • Výstavba terminálov integrovanej osobnej prepravy v Bratislave - Bratislava – Ružinov, realizácia
  • Výstavba terminálov integrovanej osobnej prepravy v Bratislave - Bratislava – Vrakuňa, realizácia
  • ŽSR, Terminály integrovanej osobnej prepravy v Bratislave, úsek Devínska Nová Ves – Bratislava hlavná stanica – Podunajské Biskupice, TIOP č. 2 projektová dokumentácia (DSPRS)
  • ŽSR, Terminály integrovanej osobnej prepravy v Bratislave, úsek Devínska Nová Ves – Bratislava hlavná stanica – Podunajské Biskupice, TIOP č. 6 projektová dokumentácia (DSPRS)
  • ŽSR, Terminály integrovanej osobnej prepravy v Bratislave, úsek Devínska Nová Ves – Bratislava hlavná stanica – Podunajské Biskupice, TIOP č. 7 projektová dokumentácia (DSPRS)

Prioritná os č. 5 - Železničná infraštruktúra a obnova mobilných prostriedkov:

  • ŽSR, Elektrifikácia trate Bánovce nad Ondavou - Humenné, realizácia
  • Elektrifikácia trate Haniska pri Košiciach - Moldava nad Bodvou, realizácia
  • Modernizácia ŽST Hronský Beňadik
  • Optimalizácia infraštruktúry na trati Trnava (mimo) – Sereď (vrátane) za účelom zefektívnenia GVD
  • Centralizácia riadenia systémov bezpečnosti objektov ŽSR a zabezpečenie štandardov železničných staníc – mimo TEN-T Core
  • Implementácia komunikačných systémov novej generácie pre zvýšenie bezpečnosti na železničnej dopravnej ceste
  • Zriadenie kontrolných bodov (Check Points) v sieti ŽSR
  • Optimalizácia trate Prievidza – Jelšovce, 1. etapa
  • Terminál integrovanej osobnej prepravy Trebišov, realizáci
  • Veľký Horeš – Streda nad Bodrogom, modernizácia koľaje č. 1, 2
  • ŽST Barca, modernizácia výhybiek č. 1-20
  • ŽST Fiľakovo – Výh. Holiša, modernizácia železničného zvršku a železničného spodku
  • ŽST Nové Zámky – ŽST Palárikovo, modernizácia koľaje č. 1 a č. 2
  • ŽST Trnovec nad Váhom – ŽST Tvrdošovce, modernizácia koľaje č. 1 a č. 2
  • ŽST Dvory nad Žitavou, modernizácia výhybiek č. 14 - 20
  • Výhybňa Slivník, modernizácia výhybiek č. 1 – 10
  • Boleráz – Smolenice, modernizácia železničného zvršku koľaje č. 1
  • Šaštín – Kúty, modernizácia železničného zvršku koľaje č. 1
  • ŽST Krompachy, modernizácia výhybiek č. 23 - 30
  • Nižná Myšľa – Ruskov, modernizácia koľaje č. 2
  • Telgárt – Červená Skala, modernizácia železničného zvršku


Právne dokumenty